Produsele pe care doriti sa le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit, in ambalajul original.
Nu se accepta returul produsului daca acesta prezinta semne ca a fost utilizat sau montat.
Daca produsele sau produsul returnat este deteriorat, prezinta urma de utilizare, desigilare sau ca a fost testat in vreun fel, ne rezervam dreptul de a refuza produsul pentru retur.
Consumatorul nu mai beneficiaza de aceleasi drepturi de retur in cazul in care produsul comandat a fost creat dupa solicitarile acestuia. Mai exact, nu pot fi returnate produsele personalizate, confectionate la cerere sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate- cele care contin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului.
Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul c. – Furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.
Returnarea produselor eligibile si reexepedierea acestora se va face pe cheltuiala cumparatorului (la costurile solicitate de catre firmele de curierat pentru livrari standard) si prin aceeasi metoda de transport cu care s-a facut si expedierea. Produsele care nu satisfac cerintele dumneavoastră vor fi expediate inapoi la firma Global Furniture 4 Bossy S.R.L., la adresa Soseaua Fabrica de Glucoza, nr. 19-21, Sector 2, Bucuresti, in aceeasi stare in care au fost livrate- in ambalajul original, cu toate etichetele intacte, documentele care le-au insotit si impreuna cu eventualele cadouri care au insotit produsele. In cazul in care produsele care ajung la noi prezinta zgarieturi, urme de folosinta, sigilii rupte, ne rezervam dreptul sa refuzam restituirea sumelor. Cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre client, la costurile solicitate de catre Curier pentru livrari standard.
Suma aferenta produsului returnat va fi achitata de S.C. GLOBAL FURNITURE 4 BOSSY S.R.L. in termen de maxim 14 de zile calendaristice din momentul preluarii produselor returnate. Suma restuita in urma returului include taxa de transport initiala, daca exista sau daca a fost inclusa in pretul produsului. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
Taxa de curier va fi returnata, doar în următoarele condiții: coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care produsul nu satisface asteptarile dumneavoastră sau marimea nu este corespunzătoare aceasta taxa nu va fi returnata.
Va rugam sa respectati termenul prevazut pentru inapoierea produselor. Contravaloarea produselor returnate va fi restituita prin transfer bancar.
Vă rugam să pastrati dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamatii, iar în cazul marfii returnate pana la momentul rambursarii banilor.
Avem rugamintea sa verificati continutul pachetului in prezenta reprezentatului firmei de curierat. Daca pachetul ajunge la dumneavoastra deteriorat, desfacut, va rugam sa refuzati primirea acestuia si sa reclamati imediat acest fapt la adresa de e-mail office@bossulica.ro sau la numarul de telefon 0756 479 348. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului. In caz contrar, orice reclamatie ulterioara este declarata nula.
Daca constatati ulterior ca produsul este defect, va rugam sa ne contactati pe aceeasi adresa de e-mail, office@bossulica.ro sau la numarul de telefon 0756 479 348. In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris sau telefonic, in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.
Aceasta politica de returnare este valabila pentru produsele achizitionate prin intermediul magazinului online https://www.bossulica.ro.
Dacă va ganditi sa returnati produsul, nu il utilizati! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ati primit, inainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vanzare-cumpare. Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinati produsul așa cum ati face-o într-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile calendaristice de utilizare gratuita.
Orice neintelegere aparuta intre S.C. Global Furniture 4 Bossy S.R.L. (Bossulica) si terti, va fi solutionata pe cale amiabila intre cele doua parti. Pentru rezolvarea eventualelor neintelegeri pentru care nu gasiti informatii in cadrul site-ului www.bossulica.ro, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de telefon 0756 479 348.
Fiecare produs din fiecare categorie al websitului este prezentat si descris astfel incat informatiile pe care vi le oferim sa va ajute cat mai mult in vederea alegerii produsului dorit. BOSSULICA.RO nu va ofera garantia ca fiecare descriere, fie ea a produsului sau a unui serviciu sa fie lipsita de erori neintentionate sau de formulari care nu sunt pe intelesul tuturor.